Madotta Reviews

2.47 Rating 15 Reviews
0% of reviewers recommend Madotta

How would you rate Madotta ?

Your Rating
Tell us how Company made you happy
Minimum 10 characters
What's your name ?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine

BOOM! Your review is being processed!

Thank you for helping other customers to make an informed decision.

Why not write another review on a recent company you have used and be in with a chance to win £250 Amazon Gift Card. Review Another Company

Customer Service
Delivery
Product Quality
"It took quite long for delivery"
Helpful Report
Posted 2 years ago
Customer Service
Delivery
Product Quality
"Case feels nice and smooth, doesn't interfere with the phone's ports. The marbling could be a little more detailed or clearer. It looks a little fuzzy. From a distance it looks like real marble, but not up close. All in all, still a nice case to carry around. I'm still using it."
Helpful Report
Posted 2 years ago
Customer Service
Delivery
Product Quality
"Product quality not what I had expect given the price. I have bought similar quality phone cases in for example Topshop for half the price. Very happy with the design and customer service."
Helpful Report
Posted 2 years ago
"très long en ce qui concerne la livraison"
Helpful Report
Posted 2 years ago
"Your customer service is excellent! And the buying process was smooth. It is not a bad phone case and it seems protective, it is just not what I was expecting."
Helpful Report
Posted 2 years ago
"I am very disappointed with my order. The cases are very damaged on the top (It has nothing credit note with the type of sending, the packaging being in very good condition). Really it's a pity."
1 Helpful Report
Posted 2 years ago
Sorry for your inconvenience Olivier. We check every case carefully before shipping, it's possible that we haven't noticed the damaged parts on your cases. We'll ship two free replacement cases for you and they should with you soon.
Posted 2 years ago
"I saw the granite effect case on Instagram and it looked great. It came quickly which was good. However it doesn't seem to fit my phone properly (iPhone 5c). The top left corner fails to reach around the phone fully, meaning it comes loose easily. Also the image isn't the sharpest, it looks slightly blurry. I'm not sure people would know what it's meant to be without me telling them. I was pleasantly surprised by the free screen protector, a nice touch, but the product is not convincingly worth £20. I should note that I chose your company in particular as it's based in the UK, a big plus."
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks Charlotte for the feedback, and sorry to hear that your case had a manufacturing issue.
We have sent a free replacement for you in perfect condition, which should fit your phone perfectly.
There's no need to return the faulty case as it was a problem on our part.
Posted 2 years ago
"Hard to write a review as I still did not receive the item.Over all not impressed.if knew in advance that it is going to take so long I would order it elsewhere .Good communication from the customer care about delay with the product."
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Lenka,
Our system asked you to review the product before you receive it, that was our mistake. Sorry for that.
Hopefully it's arrived now and you're enjoying your new case :)
Posted 2 years ago
"the quality isn't good"
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Tzu,
Please contact us via email and describe the issue with the quality of your case, and we'll be more than happy to help and resolve the issue.
If there's a manufacturing issue with the case, we'll send a replacement for you free of charge.
Posted 2 years ago
"I have not received my product! It's been weeks. Can you check into this and get back to me please??"
1 Helpful Report
Posted 2 years ago
"The case i received was faulty, i am waiting for a replacement one."
Helpful Report
Posted 2 years ago
Yes, unfortunately one of his cases has a printing defect. We've already sent a free replacement which will be delivered to him soon :)
Posted 2 years ago
"I haven't received the phone case yet and its been 2 weeks... I just received an email from you guys saying, "Dear Ryan, We hope you're enjoying your new phone case! Please help us understand your experience better by writing a quick review. It only takes a minute. We love to hear your feedback and will personally read every single word. :)" Again, I have NOT received the case. Ryan"
Helpful Report
Posted 2 years ago
Sorry Ryan,
It seems we mistakenly sent a review request before you receive the case.
Standard delivery to USA takes about 3 weeks, so it should arrive in a few days. You're welcome to submit a review once you received the case :)
Posted 2 years ago
"Lovely design. Unfortunately case didn't fit my phone."
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Eve,
Sorry to hear that your case has a fitting issue. A free replacement case in perfect condition has already been sent for you. Hope you'll enjoy your new case!
Posted 2 years ago
"Overall I love the designs, but the case doesn't really help with protecting the phone as all corners are still exposed ( I tend to drop my phone a lot so it shows)"
Helpful Report
Posted 2 years ago
"Pretty awful tbh. Phone case looks like something I could make on a "Make Your Own" site."
Helpful Report
Posted 2 years ago
Madotta is rated 2.47 based on 15 reviews
Cookies help us improve user experience. They are also used for statistics, quality assurance, social media and for marketing. By using our website you consent to all cookies in accordance with our User Privacy Policy and Business User Privacy Policy.
Close This