“Water drinken is in ons gezin veel makkelijker geworden dankzij Waterdrop. Door de vele smaken is er voor ieder wel een heel lekkere smaak die we zelfs kiezen boven frisdrank!”
“Na een tijdje weggeweest te zijn toch weer uitgekomen bij Waterdrop. Erg jammer dat gespaarde punten zo snel vervallen, maar de kwaliteit is zoals altijd goed. Levertijd wel wat aan de lange kant, maar dat neem ik graag voor lief”
“De microlyte drink valt me zwaar tegen. Zit bijna geen smaak aan. De smaken cola en orange zijn niet de vertrouwde smaak die ik ken. Deze zijn qua smaak ietwat te zwak. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over het product”
“Geen idee, mits ik ze niet heb ontvangen en het picknick up point volledig uit mijn richting is kan ik ze ook niet gaan ophalen. Dit is dan ook de laatste keer dat ik bij jullie bestel”