“Door Waterdrop raak ik zonder problemen aan mijn dagelijkse 2 liter water. Door de verscheidenheid aan smaken, is het nooit eentonig maar kijk je uit om weer een ander smaakje toe te voegen. Aanrader!”
“Ik ben nu meer dan 2 jaar klant en heb al enkele bestelling geplaatst. Ik was zeer tevreden maar helaas tijdens de levering is er iets mis gegaan. Dpd heeft mij helaas niet op de hoogte gesteld en ik ontving een beschadigd product met ontbrekende producten. De sila 1+1 en de Golden Assam thee heb ik helaas niet ontvangen. 19 euro niet vergoed. Ik kreeg geen reactie van waterdrop zelf na meerdere mails! Dit betreur ik van harte. Aub waterdrop ik heb nog 36 drops tegoed ... kan u aub reageren ?? Ik heb mijn goodie de flessenborstel, de sila 1+1 en de Golden Assam thee NIET ontvangen!”
“Ik ben er blij mee!!
Ik kreeg gewoon water niet altijd makkelijk weg. Maar met een waterdrop er in drinkt het heel makkelijk!
Heb altijd m’n fles water bij me.
Het schoonmaken van de fles is niet altijd heel makkelijk. Ook niet met de speciale borstel. Daar zoek ik nog een goede manier voor.”