“Ik vind waterdrop ideaal om meer water te kunnen gaan drinken. Gewoon kraanwater krijg ik niet weg in de hoeveelheid die wenselijk is. De ijsblokjesvorm vind ik echter wel wat onhandig in gebruik en slecht sluiten, ook mis ik een vullijjn om de perfecte ijsblokjes te krijgen. Rietjes van glas vind ik persoonlijk gevaarlijk. De smaak cassis bevalt me goed, maar de pink lemonade vind ik niet lekker. Nu is smaak persoonlijk en zijn er gelukkig vele smaken.”
“Goed bedrijf en door waterdrop ben ik meer water aan het drinken. De medewerkers waren ook erg vriendelijk en hebben mij goed geholpen om een lekkere smaak uit te kiezen!”
“Drink meer water sinds ik waterdrop heb leren kennen. Altijd benieuwd naar de nieuwe smaken, en jammer dat de limiter edities maar zo kort verkrijgbaar zijn”