“Waterdrop is echt ideaal voor mij om meer water te drinken. Enige nadeel is dat er te weinig fysieke winkels zijn voor het inleveren van de lege cups.”
“Sinds ik kennis heb gemaakt met waterdrop drink ik meer weter als vroeger en bijna geen frisdrank meer. Ik vind de passievrucht absoluut de topper maar heb ondertussen bijna alle smaken in de kast liggen. Als we in de zomer een feestje hebben zet ik water met verschillende smaken op tafel en mijn gasten vinden dit super leuk. De alcohol hoeft zelfs niet op de tafel te komen.”