“Goede drankje, maar niet alles is lekker.
Ice tea cubes zijn allemaal gebroken daardoor lost het niet goed op. Heb er 48 stuks liggen die ik niet kan gebruiken. erg jammer”
“Mooi bedrijf, prachtige kwaliteitsflessen die echt koud of warm houden, zeer stevig, blijven mooi.
Ruime keuze in smaakblokjes als je zo nu en dan eens wat anders wilt drinken dan alleen water.”
“Erg goed product ik gebruik ze ruim een jaar. Moet wel zeggen het heeft me wat tijd gekost om mijn favoriete smaken te vinden maar nu ik ze heb bestel ik ze regelmatig. Ook de microlytes zijn erg fijn in de sauna”
“Ondertussen al bijna een jaar fan van waterdrop. Geen enkele fles drinkt zo fijn als de Waterdrop fles! Geweldige smaken, leuke producten en sparen voor leuke extra's. Zelfs mijn man is fan, en die moet normaal niets van zulke dingen hebben! Ga zo door.”
“Waterdrop geeft je gezondheid een boost! Je gaat niet alleen meer water drinken, maar je krijgt ook nog eens extra vitamines binnen, en dat met minder plastic en geen suikers, wat wil je nog meer!”