“Zoals altijd weer top! Dit keer ook de explorer thermo fles besteld en dit is nu al m’n favoriete fles! Lekker groot, precies goed voor 1 drop zodat het lekker fris blijft en niet te zoet is.”
“De nieuwe smaak die ik er gratis bij kreeg bij men bestelling was erg lekker. Helaas ik was mijn opzetje waar ik de fles op kon drogen kapot binnen gekomen. Dit hebben ze heel netjes opgelost. Ik zeg vaker bestellen.”