“De stand in The mall of the netherlands is makkelijk te bereiken. Het was deze dag wat drukker en er stond maar 1 persoon, waardoor het iets chaotisch verliep.”
“Ik hou van de sinaasappel .
De cherry geproefd amaai wat was dat een lekkere smaak heel lekker .
De fles daar hou ik van dienpastnperfectnin.mijn tasje zo heb ik altijd lekker drankje bij .😍🥰”
“Onze favoriet is de raspberry ice tea en de grapefruit. Ons dochtertje drinkt Waterdrop op school en dat bevalt haar heel goed. Ik neem mijn fles Waterdrop overal mee naar toe. Zo blijft ik de hele dag goed gehydrateerd. En in mijn tas zit altijd een pod zodat ik makkelijk kan bijvullen wanneer mijn fles leeg is. Op vakantie gaan er doosjes mee, dat scheelt ook zo veel ruimte ten opzichte van al die flessen/pakken die je anders in de tent hebt staan. Ideaal.”
“Innovatief bedrijf met qualitatief goede producten.
De microdrops zijn een fijne manier om smaak tegeven aan mijn water.
De keuze uit verschillende doppen bij dezelfde fles zorgt er voor dat ik de fles makkelijk kan aanpassen mijn activiteiten.”
“Levering vind ik persoonlijk te lang duren, geen vandaag besteld morgen geleverd.
Daarnaast vind ik de blokjes te klein voor het formaat flessen, ik heb een 400 ml en 600ml fles van jullie. Als je een blokje in de fles doet, dan is de smaak slaap, twee is te sterk voor de 400 ml.
En dan wordt het prijstechnisch gezien ook niet erg interessant met om deze drops te gebruiken.”
“De meeste stops zijn lekker. We drinken ze inmiddels met het hele gezin. De flessen zijn fijn. De service is goed en de levering verder ook prima.
Een minpuntje vind ik toch wel de prijs van alles, maar heb het er op zich wel voor over of spaar er voor. En de bamboe dop vind ik toch snel vies/schimmelig worden helaas, ondanks goed snoonmaken en drogen.”
“Door waterdrop drink ik veel meer water. De app is makkelijk om mijn water inname bij te houden. Genoeg keuze in smaken. De citroen en lime smaken zijn mijn favoriet.”