“Al een aantal jaren groot fan van Waterdrop, zowel de smaken als de flessen. Alleen is er een hoop veranderd en niet allemaal te goede vind ik. De Waterdopcubs die geleverd worden zijn niet altijd lang houdbaar. Soms.zelfs nog maar enkele maanden, heel onhandig als je graag op voorraad wil hebben.
Sommige cubs zijn slecht te openen, daar mag wel wat aan gedaan worden.
Het sparen van punten blijft leuk al is het assortiment in het spaarprogramma flink verminderd qua flessen”
“Ik had van alles al geprobeerd om meer water (al dan niet met een toegevoegd smaakje) te drinken.
Maar sinds in op de Huishoudbeurs Waterdrop tegen kwam is dat verleden tijd!
Nu zit ik met gemak aan 2 liter water.
Ik heb een goedkope dubbelwandige Tumbler gekocht en dat maakt echt het verschil!”