“De fles is echt super, ik had wel eerst wat problemen met de dop maar de klantendienst heeft me meteen goed geholpen en stuurde een nieuwe dop op. Bij de bestelling kreeg ik ook nog is een full-size microdrink erbij, super leuk 😊”
“De waterdrop smaken zijn heel lekker! Onze glasscupp set was stuk gegaan in de vaatwasser. Er kwam water in.na 1 dag binnen. Netjes een nieuwe ontvangen.”
“Het was de eerste keer dat ik op bezoek ging in een fysieke winkel! Amai wat een ervaring!! De verkoper was heel rustig en nam de tijd op ons verder te helpen. Ik mocht ook de cola smaak eens proeven, dat was lekker! Het zou tof zijn als er een winkel in Limburg zou zijn, dan zou ik veel vaker gaan!!”
“Wij zijn helemaal weg van waterdrop! Het hele gezin geniet ervan. Mijn man en ik volgen een carnivoor dieet, om die reden drinken wij al een tijdje de microlyte waterdrops om geen tekorten te krijgen. Onze kinderen krijgen de simpele vitaminerijke waterdrops in plaats van een bekertje ranja. Veel leuker natuurlijk op school om zo'n blokje in je beker te kunnen gooien. En last but not least, ik ben gestopt met koffie drinken, en ik miste dat kopje koffie in de ochtend wel heel erg. Nu maak ik de micro energy drankjes met spa rood, en dat is echt superlekker! Verder vind ik het erg leuk dat je van alles kunt sparen.”
“Eindelijk lukt het me om voldoende te drinken! De fles water die ik vroeger ‘‘s ochtends meenam, ging ‘‘s avonds even vol weer mee naar huis. Nu drink ik er twee leeg.”
“Bestelling prima verpakt in een brievenbuspakket....heel fijn omdat je geen rekening hoeft te houden met de bezorging van je pakket.
(Ik had 3 smaken besteld, aan de doos te zien, hadden hier ook 24 smaken in gekund als broevenbuspakket) Top!”