“BIJ MIJN LAATSTE BESTELLING HAB IK DE DISCOVERY LIT NIET ONTVANGEN; En nergens vind ik een mail adres om te reageren . jammer natuurlijk .+graag antwoord op frederik@flandrien.eu. mvg”
“op de website stond de gewone grapefruit die had ik ook besteld, nu blijkt achteraf het de microlite te zijn .. maar op de webpagina stond nochtans de andere .. ik heb op de juiste prent geklikt en stond de andere op de bestelbon”
“Degene die ik gekocht heb zijn allemaal lekker, maar de kersensmaak is toch mijn favoriet, 1 ding wil ik wel nog meegeven om een grotere glazen fles aan te bieden, bv van 1 liter, maar dat is dan iets wat ik verkiest, want plastiek is plastiek”
“Altijd super tevreden over waterdrop!
Ik vind deze beker ook super mooi, het enige waar ik een beetje tegen aan loop, is dat de deksel soms niet helemaal goed sluit, maar een klein beetje omhoog glijdt (misschien door de temperatuur van de drank?) Het is maar soms, maar de beker sluit dan niet goed meer en lekt.”