“Super lekkere smaken. Ik koop vaak in bulk op de website maar als ik naar een winkel ga dan is het in de Veldstraat in Gent. Daar word ik altijd goed geholpen!!”
“Mijn karaf is jammer genoeg in ontelbare stukken aangekomen 🫢 ik hoop een nieuwe te ontvangen of geld terug.
Heel de verpakking zat een niet stevige doos. Die was ook langs 1 kant open”
“Heerlijke smaken waardoor water drinken geen probleem meer is.
Een echte aanrader! Snel ook een 2e bestelling gedaan zodat ik nog meer verschillende smaken heb om uit te kiezen.”
“Heel lekker! Geeft veel smaak aan het water zonder alle suikers. Ik dronk veel te weinig. Ben van max 0.5L op een dag naar 2L per dag gegaan sinds ik waterdrop gebruik.”
“Ja, ik ben super tevredenvan Waterdrop! Ik heb de fel pinken drinkfalcon en de appelsien smaak is van de smaken die ik geproefd heb de absolute favoriet. Hierdoor ben ik terug gemotiveerder om te drinken.”
“Veel keus en lekkere smaken maar erg jammer dat voorgaande smaken eruit zijn.. Vooral van de microenergy vond ik de nero en shiro erg lekker, wat er nu allemaal nog is is te zoet voor mijn smaak.”