“Sinds ik waterdrop koop, drink ik minstens 2 liter water. Vroeger dronk ik bijna niets. Is mijn spijsvertering verbetert. En lijn kinderen drinken dit ook heel graag!”
“De kinderen drinken graag Waterdrop, soms mee naar school of mee naar het sporten. Ik drink ze zelf ook graag als aanvulling op mijn dagelijkse 1,5-2L. Het”
“Ice tea citroen en peach zijn super lekker en dorstlessend. Als echte cola drinker kan de cola mijn niet overtuigen. Maar de ice tea zorgt er wel voor dat ik nog weinig tot geen Coca-Cola meer drink. Dus voorlopig opzet geslaagd. De fles is ook supermooi, zo mooi dat mijn dochter er ook 1 wil. Maar nog even wachten want ze zijn wel prijzig. Hoewel eentje extra voor op mijn werk ook wel handig zou zijn. Nu aan het wachten op mijn 2de bestelling waterdrops.”
“In de winkel zelf ben ik goed geholpen, helaas had ik een zakje lege waterdrop blisterverpakking afgegeven en is dit niet geregistreerd geweest.
Hier ga ik zeker beter op letten in de toekomst.”