“Heel tevreden, leren kennen door toevallig aan de winkel te passeren in Wijnegem shopping center en sindsdien helemaal verkocht! Al veel smaken geprobeerd, iedereen uit het gezin heeft zijn favoriet maar dat maakt het ook zo'n mooi systeem er is voor ieder wat wils.”
“De smaken zijn zo lekker dat meer drinken geen moeite meer kost. De leveringen zijn best vlot. De nieuwe smaak pink is echt heel lekker. Ik hoop dat die blijft.”