“Het is altijd even wachten op de levering, maar ik blijf fan van mijn favoriete smaken. Alleen spijtig dat er zoveel tijdelijke smaken zijn die beter vast in het assortiment opgenomen zouden mogen worden!”
“Zou het niet weten want ik heb het nog steeds niet ontvangen. Gevalletje DPD versus waterdrop! Zou sieren zonder tig keer over en weer te mailen dat het opnieuw geleverd wordt en niet tig formulieren te hoeven invullen. Nooit eerder gehad, altijd goed bezorgd maar nu dus ff niet!”
“Niet de eerste keer dat ik Waterdrop koop. Top zoals alle vorige keren. Leuk om met de drops een smaakje aan je water toe te voegen, zo heb je minder het gevoel altijd maar water te drinken.”