“Jammer dat mijn favoriete smaak er uit is gehaald. De nieuwe smaken zijn vaak erg lekker maar ook vaak limited edition. De glaze flessen met print zijn prachtig”
“Altijd lekker. Alleen lijkt de smaken soms toch anders te zijn dan normaal.
Bij ice tea Peach zat er nu weinig smaak aan
Voor de rest altijd zeer tevreden”
“Heel lekkere smaken en bereiken zeker en vast hun doel om me meer water te doen drinken. Ik ging van nauwelijks een 0,5 liter naar dagelijks ca. 1,7 liter en voel het verschil! De zachte smaken maken het water drinken toegankelijker. Alleen heeeeeeel erg jammer dat lekkere zachte standaard smaken vaak snel uit het assortiment gehaald worden en er alleen maar limited editions in de plaats komen. De limiteds zijn lekker maar veelal te zoet om de hele dag door te drinken. Hou a.u.b. jullie heerlijke standaard smaken! Niemand drinkt graag de hele dag door zoete limonades, ook al zijn ze een smaakvervanger. Zo gaat het opzet om meer water te drinken naar mijn gevoel wat verloren. Jullie hebben een top product, hou jullie klanten tevreden en stop met smaken te verwijderen.”
“Laatste tijd gaan de oudere smaken met stevia ineens uit assortiment zonder dat het aan de gebruikers word gemeld. Nieuwe smaken met sucralose enorm zoet. Beetje teleurstellend”