“Ik ben helemaal fan! Perfecte manier om op werk genoeg te drinken, en dan ook nog eens met minder afval en calorieën. Fijne smaken, om goed mee te variëren.”
“Heel handig product! Gemakkelijk om op reis mee te nemen. De smaken zijn ook heel verfrissend! Genoeg afwisseling in het assortiment. Echt aan te raden.”
“Goede service, heerlijke smaken, kleurrijke en mooie accessoires. Zelfs mijn 3 kinderen hebben een eigen beker en favo smaak drop. Water drinken ging altijd moeizaam nu drink ik makkelijk 2 liter water. De kinderen mogen van mij 1x per dag waterdrop drinken.”