“Ik drink zoveel meer water dankzij waterdrop! Ik raad ook zeker de app aan van waterdrop om bij te houden hoeveel je drinkt. Voorheen dronk ik op een goeie dag 1 liter en nu drink ik boven de 2 liter water!”
“Blijf het raar vinden dat bestellingen, ondanks de vele gebruikers in NL en BE nog altijd allemaal uit Oostenrijk moeten komen. Lijkt me handiger een voorraad in NL/BE te hebben, ook qua duurzaamheid. Versturen met DPD blijkt niet altijd succcesvol. Dozen komen altijd beschadigd en gescheurd aan.
Ik vind zelf 1 blokje op 400-600ml te sterk en doe er altijd 1 op 1 liter. Dat geeft een subtiel smaakje.
Zou ook graag meer inleverplekken voor de lege drops zien. Alle stores zitten in de Randstad en niks in het oosten/noorden/zuiden.”
“The products I have purchased were excellent! The bottles are made of high quality materials and are leak proof, while the flavour drops are very tasty. I definitely drink mroe water with them!
Highly recommended!”
“Bijna de hele bestelling compleet gekregen. Echter in 1 doosje zaten maar 9 drops i.p.v. 12.
Contact gezocht, foto's opgestuurd maar tot op heden nog geen reactie terug.
Wel tevreden over de smaken die jullie in aanbod hebben.”
“Drink meer water: dat lukt inderdaad met waterdrop. Een iets grotere fles (600 ml) ipv de 500 ml fles die ik normaal gebruik, helpt hier ook bij. Mijn favoriete smaken: Vibe en Sky (jammer dat ze andere namen hebben gekregen...)”