“Niet alle smaken lekker maar smaken verschillen nu eenmaal. Zomer smaken zijn heerlijk en mogen blijven wat mij betreft
Prijs zou wellicht wat lager mogen zeker als je grotere hoeveelheden zou bestellen”
“Al jaren tevreden met de producten van Waterdrop. Daarbij neem ik elke keer een ander fles mee naar mijn werk. En dan komen de vragen. Diverse personen die daarom zelf ook een fles hebben gekocht.
En ook zij zijn tevreden.”
“Door waterdrop drink ik nu veel meer water en beduidend minder frisdrank. In de winter drink ik de drops in warm water en in de zomer in ijskoud water.”
“Beste, alle smaken zijn zeer lekker, geen twijfel mogelijk, maar een product versturen met maar 1 maand houdbaarheid en op de bestelbon een andere datum plaatsen is wel een beetje bedrog plegen, daar heb ik het wat moeilijk mee!
Mvg”