“Very happy with my orders every time and it really makes me enjoy drinking water more. I love collecting the cups and trying the different flavors. They even send me a free 12-pack to reduce waste in my last order ❤️”
“Goeie manier om (meer) water te drinken. Sommige smaken... tja, kwestie van smaak.
Het is wat prijzig maar in acties kun je lekker drinken. Spaarsysteem is ook heel leuk. Helaas nog geen perfecte oplossing om cups in te leveren(punten) misschien iets als retourenveloppe??”
“Bestelling is prima alleen klopt er een smaak niet met wat er op het doosje staat. Dat vind ik erg jammer. Had me er erg op verheugd om deze te proeven. Verder erg tevreden”