“Prima winkel, levering duurt wat langer maar komt dan ook vanuit Oostenrijk. Waterdrop helpt mij om voldoende water te drinken aangezien gewoon water er niet zo goed in gaat ;). En via facebook messenger krijg je snel antwoord op je vragen.”
“Heerlijk.
Wel jammer dat de leuke flessen er niet meer zijn. Alle flessen zijn nu zo saai. Het zal wel passen bij jonge mensen en bloemetjes zijn vast niet meer cool, maar ik baal ervan.”