“Ik ben zeer tevreden over waterdrop. De smaken zijn zeer lekker en het is ook fijn dat je punten kunt verzamelen met de plastieken doosjes. De klantenservice is ook altijd heel goed!”
“Ik vind de flessen te duur. Er wordt erg veel reclame gemaakt voor alle smaakjes, terwijl ik daar geen interesse in heb. Smaakjes worden altijd als 'korting' aangeboden, terwijl ik liever een korting op de flessen zelf zou hebben... Ook een eenvoudige rvs dop is niet op een ultra dunne fles te krijgen. Die moet je los kopen voor 8 euro!!!!! terwijl je al een dure fles hebt gekocht, waarvan de dop totaal niet bevalt.... Zou fijn zijn als jullie je klanten serieus nemen en hier meer op gaan sturen.”
“Deze fles is geweldig en de ice tea smaakt ook echt naar ice tea. Good job! Levering was heel laat, heb bijna 3 week moeten wachten 🥹 kan door de feestdagen komen”