“Zeer lekkere smaken en ook zeer tevreden over de nieuwe fles .. de probeer-smaken die er bij waren is ook mooi meegenomen .. goede uitleg van het vriendelijke personeel in een aangename winkel”
“Levering duurde langer als 3 weken. Tuurlijk was het net voor de feestdagen maar 3 weken is wel erg lang om te moeten wachten. Ook geen reactie op mails gekregen hierover”
“Het was goed ingepakt mijn pakketje bij de post en ik ben sowieso fan van jullie en ik ben heel erg blij met mijn nieuwe aanwinst, ik hou van de kleur roze. Het is ook anti-lek en ik heb vandaag geprobeerd zo super fles om uit drinken 😀”
“Ik gebruik al enige tijd waterdrop en vind de smaken nog steeds erg lekker!! Dagelijks vul ik mijn 1000ml fles zo kan ik makkelijk en snel wat drinken pakken”
“De Explorer fles is echt geweldig! Heel handig in gebruik en leuk om naar de kijken.
Voor ik weet heb ik 'm drie keer op een dag bijgevuld, dus genoeg water binnen krijgen is geen probleem.”
“Niet ieder water (H2O) smaakt het zelfde. Gelukkig is er het mogelijk om heerlijke smaken aan je water te geven. Er zijn meerdere smaken dus voor ieder is er wel een favoriet. Hiermee ga je veel meer water drinken en laat je de ongezonde frisdranken sneller staan.”
“Gebruik WATERDROP inmiddels echt al paar jaar
Voor iedereen wel een smaak die lekker is
Hier meerdere favorieten
Ook handig voor de kids geen suiker en troep!
Fijne bekers echte aanrader
Ook klantenservice echt top!”
“Ik drink heel weinig water .. en gebruik al een tijdje de drops . Heerlijk en ik kom aan mijn liters water wat we nodig hebben 😁 de Friosted lime is echt mijn favoriet die is heerlijk. En nu ik die mooie lichtblauwe fles heb .. ben ik helemaal Happy . Nog allerbeste wensen voor 2025 😆”
“Dankzij de waterdrop drinken wij dagelijks 2l water ( heel het gezin ) . Aanrader dus voor wie moeite heeft met water drinken.
Wel jammer te ontdekken dat de waterdrop in de waterdrop winkel ( Wijnegem ) duurder is dan bij de drankenhandel .. bijna 1 euro verschil per doosje (!)”