“Heel prettig om op deze manier water te drinken. Voor mij een uitkomst, want ik vind alleen water niet lekker. Dit is top. Wel wat aan de dure kant. Dat is jammer. Maar als je de aanbiedingen scoort, dan is het prima te doen.”
“Voor het eerst een maand of 2 waterdrop geprobeerd en ben verslaafd. Drink zeker 2x per dag waterdrop. Op mijn werk bakje in mijn la zodat ik daar ook waterdrop kan drinken!”
“Leuk om smaakjes toe te voegen aan water zonder uit het oog te verliezen dat het niet ineens 'frisdrank' wordt, maar nog steeds om water draait. Dit helpt echt om meer water te drinken. Good work 👌”
“Fijn bedrijf. Mooie en goede producten.
Mijn grote wens is de Waterdrop Retour Envelop voor de lege Cupjes. Pas dan is er echt minder plastic door Waterdrop in het milieu.”