“Over het algemeen erg tevreden met goede smaak en drink erdoor ook meer water en minder frisdrank.
Maar lagere score omdat in het hele pakket van mijn bestelling toch 8 soorten tussen zijn die al over 2 maanden vervallen. De Hibiscus wou ik net langer kunnen genieten van de relax, maar die moet nu veel sneller op ... Geen goede service op dat vlak! Jammer”
“Niet alleen ik geniet dagelijks van mijn glazen literflessen met een Microdrink drop, maar ook mijn beide kinderen vinden het leuk steeds weer een nieuwe smaak te ontdekken!”
“Ik moet met spijt mededelen dat ik mijn bestelling niet gekregen heb terwijl de bezorger zegt dat het met succes geleverd is πͺ
Ik heb al meedere bestellingen gedaan en als ik niet thuis was werden ze keurig naar een afhaalpunt gebracht hier in de buurt ( huis Emmy akkerstraat temse ) en nu deze keer is mijn pakje spoorloos ....”
“Normaliter ben ik zeer tevreden maar in deze bestelling heb ik meerdere drops die bij aanraking met het water uiteen brokkelen en niet goed bruisend oplossen in het water. Ik moet goed schudden met de fles wil het helemaal oplossen.”
“Alles mooi gelzverd en op tijd en het is supper lekker mijn water met de waterdrops want anders vind ik water maar niets en nu drink alleen nog maar water”
“Bestel al bijna een jaar en nog steeds erg tevreden π Deze keer was de bezorging heel vervelend, maar dat ligt bij dpd die mijn pakket gewoon niet leverde hoe ik het aangegeven had en daardoor 2 weken vertraagd was en een paar doosjes beschadigd”