“Ik vind waterdrop lekker om te drinken vind niet alles lekker maar heb wel men favoriete smaken dat zijnde lemon Orange en de grapefruit de frosted lime ice tea pech en lemon af en toe de cola met licht bruisend water”
“Super lekker! Ik verlang elke keer weer naar mijn water. Vooral de colasmaakje is een absoluut aanrader voor mensen die graag cola drinken.
Grtjs van een super fan.”
“Over het algemeen blij met mijn bestelling.
Leuk die goodies erbij.
Wel jammer dat sommige doosjes een korte houdbaarheidsdatum hebben (eind november).”
“Prettige producten in gebruik en ziet er goed uit. Kwaliteit is erg goed. Drinken blijft goed op temperatuur (koud of warm). Alles is makkelijk schoon te maken. De verschillende smaken bij het starterspakket zijn prettig in gebruik en hierdoor kan je een makkelijkere keuze maken voor welke smaken je de volgende keer neemt!”