“De klantenservice is prima. Niets op aan te merken. Wel is het jammer dat er steeds meer effen flessen en accessoires zijn. De flessen met mooie printjes zijn zeldzaam geworden. Dat zou ik graag anders zien.”
“Ik gebruik Waterdrop nu al enige tijd en ben nog steeds zeer tevreden. Het enige minpuntje vind ik dat er te weinig Waterdrop winkels zijn in de buurt om de smaken uit te proberen dus soms is het een gok om een nieuwe smaak te bestellen. Zou het iedereen aanraden als je moeite hebt met water drinken.”
“Wat een uitvinding, eindelijk drink ik genoeg water op een dag. Neem het mee op vakantie en ook daar mijn vertrouwde drankje.
De dubbelwandige fles houdt het heerlijk koel, ook met de zomerse temperatuur in Spanje. Ik ben groot fan.”