“Veel keuze, makkelijk besteld, vlot geleverd.
Niet goedkoop maar voor mij wel het geld waard.
Het openen van de capsules is niet echt makkelijk. Mag gebruiksvriendelijker.”
“Leuke fles vind de dop iets minder prettig drinken hebt nu een met rietje besteld helaas niet in dezelfde kleur verkrijgbaar
Voldoet aan mijn verwachtingen”
“prachtig en handige fles. Mijn hele gezin gebruikt de tumblers ipv plastic flessen. Over waterdop zelf, ik hoop dat jullie ook nog een kleinere zoals die cup to go maken, maar alleen slanker. Voor in de cupholder van de auto. Die to go cup die ik nu graag gebruik, kan ik helaas niet meenemen in de auto. Eigenlijk past geen een fles van jullie in de cupholder, helaas. Dus bij deze hoop ik gehoord te worden.”