“Ik vind de levering erg lang duren. Dit keer heb ik er meer dan 1,5 week op moeten wachten. Ook kreeg ik 1 onjuiste artikel. Ik kreeg namelijk Focus ipv Limoen. Op de site heb ik echt voor Limoen gekozen en niet voor Focus.
Alleen de Ice Tea smaken komen in de buurt van echte Ice Tea. Andere smaken vind ik niet in de buurt komen van de werkelijke smaak van een bepaalde vrucht.”
“Jammer dat de houdbaarheidsdatum al over 2 maanden vervalt in oktober al. Levering was langer dan 3-5 werkdagen, kreeg wel korting vòòr volgende bedrag maar met hetgeen ik nu bestelde zal tegen de dan de korting vervallen zijn. Nog niet à lles geprobeerd van de nieuwe smaken.”
“Wij zijn zeer tevreden. We hebben nu ook een soda stream dus maken al onze drankjes zelf. Geen plastic flessen meer! Ideaal. We hebben vrienden van ons aangestoken met het 'waterdrop virus.'
Het punten systeem is erg leuk. We hebben een mooie bewaar doos gespaard, ijsblokjes maken, flessen, rietjes e.d.
We hadden eerst een abbonement maar met de acties die jullie doen is het toch voordeliger om tijdens een actie groot in te slaan.”
“Waterdrop blijft lekker, drink het nog veel. Alleen vind ik het jammer dat punten niet meer overgedragen kunnen worden. En er komen ook niet veel nieuwe dingen die verkrijgbaar zijn op punten. Ik heb helaas alles nu al en om van elk fles een tweede te doen vind ik zonde.
Waterdrop wordt zo wel minder aantrekkelijk!”