“Ik ben heel blij met mijn bestelling. Het is ook fijn dat er zoveel smaken beschikbaar zijn. Alleen jammer dat het best lang duurde alvorens ik mijn bestelling heb ontvangen. Duurde bijna 3 weken”
“Ik kan niet meer zonder! Ik ben verzot op de Snow Microdrink; dit was ooit de eerste die ik kocht, en nog steeds drink ik die zeer graag. De waterdrops zijn echt een aanrader voor iedereen die moeite heeft met de nodige hoeveelheid water te drinken.”
“Je gaat door waterdrop gewoon Makelijker water drinken, het zijn lekkere smaken.
De flessen en andere producten zijn gewoon top.
Als je denkt dat je niet aan 2 liter per dag drinken komt is dit zekerveen aanrader, ik gebruik het nu twee jaar en ben er blij mee.”