“Tevreden over de smaken en zeker over de limited smaken Orange en Lemon. Lekker fris !
Regelmatig leuke aanbiedingen en acties. Alleen jammer dat de verzending altijd lang duurt.”
“De producten zijn goed van smaak en makkelijk in gebruik. Helaas is de levering nooit binnen 4 tot 7 werkdagen maar meestal 10 tot 14. Op het moment dat je je order plaatst krijg je gelijk een mail dat ze het niet binnen de tijd gaan leveren. Pas dan eerlijk je leveringstermijn aan op de website, en probeer niet dingen te beleven die je niet waar kan maken.”
“De flessen die ik heb besteld zijn van prachtige kwaliteit en de ontwerpen zijn heel mooi. De site ziet er strak uit en het is een leuk extraatje dat je kunt sparen voor cadeautjes. De verzendtijd en klantenservice laten helaas flink wat te wensen over.”