“Waterdrops zelf zijn erg lekker! Veel variatie en dus genoeg keuze. Ook veel leuke extraโs als members. Verzenden duurt wel lang gezien het uit Oostenrijk moet komen”
“Ondertussen dankzij waterdrop de rest van het gezin ook aan het water drinken gekregen!
Ook fan van de drinkflessen. Voor mezelf de glazen flessen van 600 en 400ml. Zoon vraagt nu een thermofles.”
“Mooie kleur, de drank blijft goed koud, de dop (loop lid) is niet geheel waterdicht, dus in mijn tas moet ie alsnog in een plastic tas om mijn spullen te beschermen, dat is niet handig.”
“Ik was altijd zeer tevreden. Nu een grotere bestelling (12 doosjes) gedaan en op 4 doosjes zit maar krap 2 maanden houdbaarheid. Bij het melden dat deze datum tekort is geven ze aan dat minimaal 2 maanden correcte houdbaarheid zou zijn. Staat nergens op de site aangegeven. Als ik dit had geweten dan had ik dit niet besteld. Op een wederrechtelijk dat ik niet content ben met het antwoord tot op heden geen reactie. Vind het dus niet naar tevredenheid opgelost.”
“top producten maar wel wat prijzig maar zou ze toch niet meer kunnen missen. de ene smaak vind ik al beter dan de andere, maar over het algemeen gebruik ik waterdrop op 600ml water. op 800ml water vind ik ze wat te flauw van smaak.
Doe zo verder en misschien wat de prijs aanpassen? :/ tis een voorstel hรฉ
bedankt voor je goodie die ik laatst heb ontvangen ook
fijne dag ๐๐๐๐”