“Ik heb de fles nog niet ontvangen, eerste bestelling was al bij de verzending kwijt geraakt. Nu maar hopen dat de tweede door DPD wel correct wordt afgeleverd.
Enige klacht die ik heb is de vervoerder qua communicatie met waterdrop zelf was netjes ik kreeg de keuze of geld terug of nog 1x proberen, omdat het een verjaardags cadeau was heb ik gekozen voor nog 1x proberen.
Inmiddels bericht van DPD dat hij onderweg is we zullen zien of het goed komt deze keer.”
“Er waren een aantal smaken nieuw voor mij omdat ik nog aan het proberen ben maar ze zijn allemaal lekker.
De appel vind ik wel de lekkerste dus ik hoop dat hij nog lang blijft.”