“De microdrinks van Waterdrop zijn echt geweldig..!!!
Mijn voorkeur heeft de Appel en de Orange smaken....
Het wachten is op de originele Coca-Cola smaak!”
“Ik ben nog steeds fan maar vind niet alle veranderingen positief. De nieuwe drops zijn erg sterk op de standaard 600 ml flessen en ik mis enorm de thee drops.”
“Op zich goed, maar ik mis de vrolijke ontwerpen op flessen en accessoires. De laatste Appel fles was weer "ouderwets" mooi. Hopelijk komen er weer meer mooie ontwerpen en is niet alles effen van kleur. Ook zou ik graag meer smaken zien zonder zoetstoffen.”
“Waterdrop heeft me enorm geholpen om van men cola verslaving af te raken. Het is wat experimenteren met de smaken, sommige smaken liggen me en sommige helemaal niet. Maar een top product.”
“Dit absoluut mijn favoriete smaak!! Had hem al een keer eerder ontvangen bij een bestelling om uit te proberen en was gelijk verkocht. Hopelijk komt deze smaak snel in het blijvend assortiment!”