“Ik heb de cake pops met witte chocolade en roze sprinkles besteld met van binnen de red velvet vulling, wat was dit heeeerlijk! De cake was absoluut niet droog maar precies goed! De kindjes hebben er ook onwijs van gesmuld! Echt een aanrader!”
“Ordered a cake for a babyshower, but I messed up the date of pickup. I was helped quickly and efficiently by their team and my order was completed when I wanted (I picked up at the mall in The Hague). The cake looked beautiful and it was a perfect price-quality ratio, and everyone found it very tasty as well. Was very happy with the cake and the service as well, thank you!”
“Cupcakes hadden bijna geen vulling maar waren verder prima. Maar het personeel (van The Mall) was gewoon met zijn tweeën (jongen en een meisje) naar buiten, ik had de klantenservice gebeld en die had hen gecontacteerd, vervolgens kwamen ze 15 à 20 minuten later aan lopen / snel wandelen. Weet niet wat die twee aan het doen waren... maar vast niets goeds... erg onprofessioneel.”
“Altijd heerlijke cupcakes en taart. We hadden voor een gender reveal een taart besteld en alles verliep super. De taart was heerlijk en we hebben genoten van de reveal!”
“Vers, niet zo'n kunstmatige zoete smaak en top service. Dit zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik iets bestel/koop! (Foto is de opmaak door mijzelf, maar het wordt al prachtig geleverd in een doos)”
“6 vegan cupcakes besteld in de smaken vanille, kersen en red velvet. Ze waren zo lekker, niet te zoet en heel luchtig. Qua prijs vond ik het niet duur, 6 voor 17,95. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.”
“Wordt altijd gewaardeerd als ik met verjaar dagen of ziekte de post brownies laat bezorgen , iedereen vind ze super lekker !! Wij zelf natuurlijk ook , jammer dat het voor ons te ver weg is want de rest ziet er ook zo lekker uit .”
“Wederom weer een geweldige top kwaliteit van een producten! Pick up bij overschie top geregeld! Elke verjaardag weer goed geregeld.! Tot volgend jaar.!”
“Hi, Ten to Three Bakery.
Dankzij jullie overheerlijke Red Velvet Drip Cake en gift box- Cupcakes, Brownies, Macarons & Cakepops, was mijn verjaardagsfeestje compleet. Wat was het smullen zeg! de heerlijke verschillende zoete smaken en ingrediënten. Zelfs de uitgenodigden konden er niet genoeg van krijgen. Many thanks en tot gauw weer.”
“Eerst zelf ontvangen van vriendin.Adres onthouden.
Nu zelf doos verstuurd naar een vriendin. Ze zijn heerlijk!!
Bedankt voor de goede en duidelijke service.”
“Altijd goede ervaringen gehad, maar helaas deze keer niet. Is niet (op tijd) bezorgd. 2 dagen later pas. Waarschijnlijk gedoe bij post.nl maar wel erg jammer want je gaat er toch vanuit dat het gewoon bezorgd wordt. En nu waren de brownies droog en erg kruimelig. Dat is wel jammer. Ik blijf wel bestellen, want eigenlijk altijd goed geweest.”
“I am super happy with the service, although I was a bit late to place the order but the team was very kind to make it happen. The order came on time, and they were so beautiful as exactly on the picture. I would highly recommend this bakery.”