“I ordered a Deluxe brownies box for a birthday, the message card was exactly as I requested, the brownies were nicely packed to prevent them to go dry, the delivery was fast, and the brownies were really tasty. My favorite brownie was the classic one of only chocolate, and then the one of Oreo.”
“Unfortunately, the cake wasn't a good experience, I thought it was going to be as good as my previous experience with the cupcakes. The cake was beautiful from inside but super dry and hard to eat. it was a pitty.”
“Eerlijk; wij vonden de taart niet lekker. Ook was deze veel te zoet. Maar echt veel te zoet. Wel zag de taart er prachtig uit en was ons meisje helemaal happy ondanks dat ze er niks van gegeten heeft.”
“Een heerlijke doos brownies besteld voor de 40ste verjaardag van mijn oudste zoon. Bestellen ging eenvoudig en snel, inderdaad op zijn verjaardag bezorgd, zag er niet alleen erg lekker uit, maar zo smaakte het ook! Keurig verpakt!!”
“Voor Vaderdag high tea's besteld.
Netjes verpakt binnen gekregen door een vriendelijke dame.
Goed gesorteerd met een attent kaartje voor papa. Heel leuk.
Ook hebben ze een kleine touch eraan gegeven voor papa.
Enige tip: de cream was best hard, ook uit de koelkast. Wellicht hier even naar kijken.
Alom, zeker een aanrader.
Dank jullie wel!”
“I ordered my birthday cake here, the Oreo drip cake was delicious! Also, very impressive to look at. I was nervous when I got a call on the morning I was to pick it up, as I thought maybe there was a problem - but it was merely an employee offering to deliver the cake so I didn’t have to pick it up. 5 stars easy!!”
“Taart was prachtig! De taart zelf was alleen erg compact en daardoor erg machtig en zwaar. Als je hier van houdt, dan zijn de taarten van deze bakker aan te bevelen. Prijs kwaliteit is goed.”