Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Just My Size Pure Comfort Front-Close Wire-Free Bra 1274 1X / Private Jet Reviews

3.8 Rating 53 Reviews
Read Brayola Reviews

About Brayola:

Brayola is a personal bra shop that helps women discover their next favorite bra, without having a fit.

Brayola was created for women like you, who just want to be able to find the perfect bra. Women around the world are helping each other by using Brayola to share the bras that they love, helping you to discover your next favorite bra.

Visit Product Page
This bra is comfortable but due to my size I don't like how I look in this bra and won't be wearing it in public. I can, however, wear it for sleeping.
Helpful Report
Posted 6 years ago
It flatten me out too much
Helpful Report
Posted 6 years ago
The bra I recieved was fine still haven't received 3 of the bras I ordered!!
Helpful Report
Posted 6 years ago
I bought this bra which has no support. Too lightweight for anyone with more than a C cup. I also returned 2 bras which I paid $95 for and only got a $72 refund. I’ve been loyal for nothing.
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi Deborah, Thanks for leaving a review. The reason your refund was $72, is because you only returned 2 bras, and you purchased 3. The JMS bra you kept was not refunded and $6 was deduced for the use of the return label. If you have any further questions, please contact us at support@brayola.com
Posted 6 years ago
I’m still looking for it. It’s a good sleep bra but should not be worn in public by well-endowed women (unless you want to challenge young boys to the female version of sagging)!!
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi Anne, Oh no we are sorry to hear that. Do you need help finding a replacement bra? We would love to help you. Please email support@brayola.com and one of our bra experts will be there to assist. As you were disappointed in the bra you received here is $10 off your next order to help try again. Use code: N76Y1B1J5WGYYPCS10 Looking forward to seeing you again soon!
Posted 6 years ago
Had to send back. Wasn't true to size. I don't think a child could have fit into them. And of course $6.00 was deducted off my refund.
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi Sandy, Oh no we are sorry to hear that. Do you need help finding a replacement bra? We would love to help you. Our return policy does state that the return label costs $6 which is what the difference in your return amount/ Please email support@brayola.com and one of our bra experts will be there to assist. As you were disappointed in the bra you received here is $10 off your next order to help try again. Use code: N76Y1B1J5WGYYPCS10 Looking forward to seeing you again soon!
Posted 6 years ago
Too Small
Helpful Report
Posted 6 years ago
I love love love this bra, i normally use a D cup but ordered this in a DD and it fits me perfectly!!
Helpful Report
Posted 7 years ago