Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Carly Floral Midi Dress Reviews

3.8 Rating 4 Reviews
Read Hobbs Reviews

About Hobbs:

Over the decades, Hobbs has evolved from a small shoe label into a womenswear brand synonymous with the best of British design. Drawing on a rich heritage yet always looking forward, our collections are designed to answer the needs of the life-loving modern woman.

Visit Product Page
Yes already covered in previous comments
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi there, Thank you for your feedback. We are so glad to hear you are happy with our service. We hope to see you shopping with us again soon. Kindest Regards, Hobbs Customer Care
Posted 2 years ago
Loved this dress in the full length version.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi, Thanks for leaving us feedback. I am super pleased that you loved our fast and quality service. Kind regards,
Posted 2 years ago
MRS LOUISE P
Verified Reviewer
Lovely dress but I ordered this along with some others for choice. The 12 was too big and although described as 'midi' it was more of a maxi dress on me. I am 165 cms tall/average height so I wasn't expecting this to be so long.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello there, Thank you for your generous 5 star rating and lovely feedback on your recent shopping experience with Hobbs. I'm really glad to read that our store assistants were helpful and efficient regarding your return and look forward to seeing you back shopping with us again in the future! Kind regards,
Posted 2 years ago
I am very dissatisfied with your performance because you did not accept my cancellation request and caused me to pay an additional 112 euros for Italian customs fees. As a student, you put me under financial pressure and when I asked for a tax exemption form, you did not provide it to me. I bought this outfit for my mother's birthday and wanted to take it with me to Iran, but I was forced to pay the Italian country tax as well. I did not expect such unprofessional behavior from you and I will not buy from you again. I will also share this bitter buying experience from your collection with my friends.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Thank you for taking the time to leave this feedback. I apologise we were unable to cancel your order, I can see we advised you we could have the order returned to us and then refund you for the order. I also apologise you were disappointed by the customs fee, unfortunately, this is not something we have control over, this is set by DHL. I apologise for the disappointment this ha caused. Kind regards
Posted 3 years ago