“De kleuren vallen tegen veel paars niet zo als op de foto en er zitten heel veel kieren tussen heel jammer veel steentjes zijn te klein voor 99,95 had ik mooier verwacht kan ook niet schuiven want dan kwam ik aan de andere kant tekort heb er al veel gemaakt maar dit nog nooit gehad”
“Ik maak met heel veel plezier de painting en geef ze met heel veel plezier aan de mensen voor wie ik ze maak deze zijn er heel erg blij mee groet Aaltje”
“Deze diamant painting heb ik kado gegeven aan een lieve vriendin van mij die jarig was. Door Corona hebben wij elkaar al een hele tijd niet kunnen zien, want we werken beide in de zorg en hebben met Coronapatienten te maken. Mijn vriendin hoorde van mij over diamant painting en het leek haar een erg leuke hobby, maar ze heeft het niet al te breed, dus dacht ik dan geef ik er een aan haar kado. Niet al te groot beginnen dacht ik en daarom dit formaat. Inmiddels is het bijna af en zowel mn vriendin als haar dochter hebben er samen aan gewerkt. Echt een moeder&dochter project. Hun "HOME" is erg belangrijk voor hun beide daarom ook deze diamant painting.”
“Heb deze al lang binnen gekregen. Heb voor twee weken geleden alweer een nieuwe besteld. Maar ik heb een vraag he’d in maart of april ook 1 besteld, kreeg toen het bericht gekregen van U dat ik bij de volgende bestelling een daimondpainting gratis zou krijgen ivm met de Corona omdat het te lang duurde met de bestelling. Zou het nog van U horen maar heb niks gemaild gekregen. Dat vind ik wel een beetje jammer. Voor de rest ben ik best tevreden.
Met vriendelijke groet,
Wilma ten Wolde”