“Ik vond dat er wel wat vouwstreepjes in zaten die je ook nog kon zien toen ik het schilderij af had. Ik zit nu op een 5 luik te wachten en heb die in een koker besteld, misschien scheelt dat. Verder ben ik tevreden.”
“tevreden over de steentjes, zeker voldoende van elke kleur,
misschien een kleine opmerking' verzending niet oprollen, zo ontstaan er valse plooien in de plastiek afdekking, als je steentjes plaatst ontstaat er een klein opening, plooi, misschien op letten als dat mogelijk is,”
“De painting op zich is al heel mooi. En als hij helemaal af is, is het een prachtig resultaat en ben er dan ook super blij mee. Ook omdat de painting super snel is geleverd. De tiktak potjes zijn heel makkelijk en liggen daarom fijn in de hand om mee te werken.”