“Het is mijn favourite hobby geworden.
Het is rustgevend om zo af en toe eraan te werken.
Ik beveel het ook aan vrienden en bekenden.
Hartelijke groeten,
Lies Kurt”
“Ben alweer een eindje op weg,ze worden netjes geleverd en een plezier om te maken in deze tijd.En altijd een verrassing erbij super bedankt hiervoor!”
“Dit is een zwart-wit foto.
Ik de painting zat roze en lila zodat het gezicht vooral bij de neus deze kleuren had.
Ik heb met veel kunst en vliegwerk er nog een redelijke painting van gemaakt maar echt mooi vind ik hem niet terwijl ik het wel een fantastische mooie foto vind.
Een beetje jammer.”