“Heb jullie twee weken een mail gestuurd geen reacties op gehad vind ik niet netjes verder ben ik wel tevreden .ik heb genoeg bij jullie besteld.dat en nog dus ik had wel een reactie verwacht vriendelijk gr mev heijnsdijk hoop op een bericht va n jullie zou wel zo netjes zijn.bij voor baat bedankt”