“Goed kwaliteit en mooi design. 100% tevreden! Ook voor mijn vorige reviews waar 10% tevreden stond, moest ook 100% zijn.”
“Goed kwaliteit en mooi design. 10% tevreden!”
“Goed kwaliteit en mooi design. 10% tevreden!”
“Ik ben hier echt supertrots op. Deze Painting ingelijst komt zo mooi tot leven! Elke bezoeker gaat toch even van dichtbij kijken...”
“Praktisch doosje , waardoor het painten vergemakkelijkt wordt.”
“Door de goede kwaliteit en vormgeving, krijg ik veel positieve reacties”
“Het product zat goed verpakt. Het kan zo niet beschadigd worden. Het was ook prima op tijd aan gekomen.”
“Super tevreden over de kwaliteit van de foto. Heb al heel veel mensen verteld over jullie, en die gaan ook een bestelling plaatsen bij jullie.”