“Bedankt voor mijn paintings ,ben nu weer aan een eigen foto bezig .Als hij af is zal ik wel een foto plaatsen .Ik ben opnieuw heel content want alles is weeral goed aangekomen ,bedankt voor alles dat jullie doen voor ons ,jullie maken van ons blije verslaafde painters.”