“goede levering netjes verpakt en alles aanwezig,nog niet kunnen beginnen eerst mijn andere project afmaken maar tot nu toe ziet alles er zeer goed uit.”
“Ik paint erg graag en eigenlijk best wel veel alleen door fibromyalgie gaat het steeds moeizamer....zoek wel echt aparte paintings en het liefst zwart/wit”
“De kleuren van de afbeelding klopte niet met de kleuren van de paiting.als ik de kleuren van de painting aan had gehouden waren de
Cape en de achtergrond niet te onderscheiden. Ik heb dus , met steentjes die ik overhad van vorige paintings zelf een cape ontworpen.
Ben hier wel trots op maar was niet de bedoeling toch ? Is duur genoeg. Ik had tot een paar paintings geleden geen klachten , maar de laatste paar paintings zijn niet tot mijn tevredenheid.
Vooral als het gaat om kleur en duidelijkheid. De kleuren komen vaak niet overeen met de afbeeldingen op de site.”
“Jammer genoeg ontving ik een slechte, maar ook een zeer verkreukelde DP. Ik was toch maar begonnen, maar ik ging me er steeds meer aan ergeren en heb toen een mail gestuurd. Gelukkig kreeg ik een nieuwe met de gebruikte zakjes er opnieuw bij geleverd. Goede service!! Maar niet als de kleuren dan niet meer kloppen. Er lopen nu nog 2 nieuwe bestellingen van de zakjes vanwege groot kleur verschil, maar ben erg bang dat dit echt niet meer goed gaat komen. Eigenlijk hadden ze een heel nieuw pakket op moeten sturen incl. nieuwe steentjes. Zo jammer dit!!”
“Helemaal happy, perfecte kwaliteit. Werkt erg verslavend
Ik ben nu op de helft van de 160x40 maar wat wordt hij mooi. Leuke kleuren en details zijn goed zichtbaar. Het enige waar ik spijt van heb is dat ik nooit eerder bij jullie besteld heb”