“Heel te vreden, zowel levering, materiaal, genoeg diamond.
Ook de handige tips zijn makkelijk.
Het werkt heel verslavend.
De magnolia ligt nu op tafel.
Wens iedereen veel stip plezier.”
“Ik was benieuwd waar iedereen over bezig was , heb eerst kerstkaarten besteld om het te proberen , ik was er direct weg van . de volgende was iets groter 40 x 80 , de grote tulp ,deze is zo mooi , bedankt nu duren de dagen iets korter .”
“Een beeldig plaatje. Alleen de kleur is anders dan ik verwacht had en getoond was. En door dat het opgerold was zaten er vouwen in waardoor de steentjes niet goed hechten.
Maar verder een heel leuk plaatje.”