“Ben nog niet begonnen er aan heb in het ziekenhuis gelegen zo gauw het kan begin ik er aan”
“Niet groot genoeg voor mijne tekeningen alles glijd eraf”
“waarom zijn ze allemaal zo mooi,
het is zo leuk en rustgevend na een dag hard werken,
doe zo verder en dank u”
“Een prachtige painting en alles was uitstekend in orde”
“Heel gaaf om te doen zo wil ik er nog wel een paar van maken maar dan andere kleuren”
“Erg leuk om te maken, en goede kwaliteit!”
“Zo ontspannend en leuk om te doen!”