“Glamorous dress with sequinned bodice. Unfortunately, the back opening was too wide and not a good fit on me. So, I returned the dress with disappointment as the skirt has elegant wrap style.”
Hi There,
Thank you so much for your feedback. We are happy to hear that you are pleased with our services.
That's absolutely wonderful to hear! It sounds like you had an outstanding experience with their customer service, and the chat option proved to be a great resource. Going the extra mile to help you find the dress you wanted is truly commendable. Happy styling!
Hello there,
I am truly sorry to hear that we have let you down on your order this time because your return had taken longer then expected.
Sadly here at Phase Eight we do aim to allow 14 working days for the return to be received, processed and then for the funds to show into your account.
If you still need our assistance regarding your return, please do get in touch and our customer care team will be happy to assist you with this matter.
I do hope that this has not deterred you from ordering from us in the future as we do value your custom. Thank you for bringing this to our attention and for taking the time out of your day to provide us with your feedback.
Best wishes
Hello there,
Thank you for your feedback. We are sorry for any delay in receiving your refund, our returns period can take up to 14 working days to process so we apologise if this period has been exceeded. I have looked into your order and I can a see the item has now been refunded. Again we apologise for any delay.
Kind regards,
Hi there,
Thank you for your positive review! We are so pleased to hear you are happy with our service to you, our quick delivery and of the website. Thank you so much for being our customer!
Kind regards,
Phase Eight Customer Care