We sincerely apologize for the unacceptable experience you've had with your recent orders. Please rest assured we take your feedback seriously and are investigating this to ensure it doesn’t happen again.
“It is gorgeous and the only reason I have put 4 rather than 5 stars is that I will need to wear a shirt or blouse or at least a round neck vest item underneath as it is a tad too itchy to wear for long. I expect I will end up saving it to wear in the autumn and winter with a thin polo neck underneath. It really is too nice an item to return!”
Hi,
Thank you for taking your time to leave a review. We are so pleased you had a great customer service experience.
We look forward to you shopping with us again.
Kind regards
Hi,
We're pleased to hear that you were satisfied with your shopping experience overall! It's great to know that the staff at the pick-up location in Reigate were helpful. We apologize for any inconvenience regarding the small fitting of the dress but we're glad to hear that your refund was processed promptly. If you need anything else or have any questions, feel free to reach out.
Best regards