Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Daisy Stripe Cover Up Reviews

4.6 Rating 94 Reviews
Kellie Bowers
Verified Reviewer
“worst customer service ever. Ordered in stock items, emailed 6 times about tracking and no reply’s beyond a generic we will respond in 48/72 hours and they never did. Due to shipping delay I tried to cancel multiple times. Then after I tried to return it, sandcloud offered a 50% refund for me to keep it, which I accepted. Then I had to fight with Sandcloud for my 50% refund for 3 months including a BBB complaint. I will never do business with them again.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Kellie, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the delay in following up regarding your Reviews.io review and for the frustration you experienced with your Daisy Stripe Cover Up. We’ve reviewed your case and can see that a $61.25 refund was previously provided for your concern. We’ve also reached out to you via email to confirm whether the resolution has fully addressed the issue or if you still need any additional assistance. Please respond to the email we sent when you have a chance so we can make sure everything has been properly addressed. We truly appreciate your patience and the opportunity to follow up with you. — Sand Cloud Team
Posted 1 month ago
Amanda Forshee
Verified Reviewer
“It’s cute, and a great idea, but it’s poorly made. I’m average sized (5’ 6” and 145 lb), the arm opening ripped the first time I wore it and the whole outer edge of the frayed a lot after washing. I expect more from this brand. I have several towels and I love them, but this product falls short.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Amanda, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re sorry to hear that the Daisy Stripe Cover Up didn’t meet your expectations, especially with the arm opening tearing during the first wear and the fraying you experienced after washing. We truly appreciate that you’ve enjoyed your other Sand Cloud towels, and we’re disappointed that this product fell short of the quality you expected from us. We’ve reached out to you via email so we can better understand the current status of the issue and determine the most appropriate way to assist. Depending on the circumstances, we may be able to explore options such as a return for a refund, replacement subject to product availability, partial refund, gift card, or another appropriate resolution. Please respond to the email we sent when you have a chance so we can review your concern further. We appreciate your patience and the opportunity to make things right. — Sand Cloud Team
Posted 1 month ago
“The customer service group helped me with an issue that arose. They were prompt and respectful and gave me great options.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Jennifer, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re sorry to hear that the Daisy Stripe Cover Up wasn’t as flattering as you had hoped. We’ve reached out to you via email so we can better understand your current situation and determine the most appropriate way to assist. Depending on the circumstances, we may be able to explore options such as a return for a refund, replacement subject to availability, partial refund, gift card, or another appropriate resolution. Please respond to the email we sent when you have a chance so we can review your concern further. We truly appreciate your patience and the opportunity to make things right. — Sand Cloud Team
Posted 1 month ago
Mari Van Orden
Verified Reviewer
“Too wide and too short”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Mari, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re sorry to hear that the fit of the Daisy Stripe Cover Up did not meet your expectations, and we sincerely apologize for the delay in following up regarding your review. We’d like to better understand the current status of the issue and confirm whether you still need assistance. We’ve reached out to you via email so we can review the details privately and determine the most appropriate way to assist. Depending on the circumstances, we may be able to explore options such as a return for a refund, replacement subject to product availability, partial refund, gift card, or another appropriate resolution after reviewing the details. Please respond to the email we sent when you have a chance so we can review your case and prioritize your request accordingly. We truly appreciate your patience and the opportunity to make things right. — Sand Cloud Team
Posted 1 month ago
Quality
Poor
Excellent
“I love theis cover-up. It is perfect for the beach and beyond.”
1 Helpful Report
Posted 4 months ago
Quality
Poor
Excellent
“This is a great addition to your beachwear. It's thicker than I thought which is nice coming out of the ocean on a cold day, but I live in Hawaii so if it was a bit thinner, it would be perfect for my climate”
2 Helpful Report
Posted 4 months ago
Dawn (Kieba) Blacklidge
Verified Reviewer
Quality
Poor
Excellent
“Throw it on over a swimsuit for a cute comfy cover-up/dress to walk the beach or go out to lunch. I love the material and quality. It is a one size fits all which means it has lots of room making it pretty wide for me but as long as I am wearing a suit on under it is good. Thank you for your high quality items. I also have the long hooded cover up and a tie dye towel. :)”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Quality
Poor
Excellent
“I bought the Daisy Stripe Cover Up to wear on my trip to Hawaii. I wanted something easy to throw on and simple in design and a short length as I will be running around the beach with my grandson. I tried it on and I love it! Comfy and it has a nice thickness to it, the pattern is pretty and unique also. I am happy I bought this item.”
2 Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Jodi, Thank you so much for sharing your thoughtful review. We love hearing that the Daisy Stripe Cover Up was exactly what you were looking for for your Hawaii trip. It sounds like the perfect choice for beach days and special moments with your grandson. We’re so glad you’re enjoying the comfort, thickness, and unique pattern. Knowing it made you feel happy and confident in your purchase truly means a lot to us. We hope it becomes a favorite piece for many sunny adventures ahead. If there’s ever anything else you need, we’re always here to help. Have an amazing time in Hawaii!
Posted 8 months ago